עץ האמונות

שיתוף :

מהו עץ האמונות?

לעץ יש שורש, גזע וענפים ופירות. בהקבלה, לאדם תיתכן אמונת שורש אחת (כמו שורשי העץ), ממנה צומחות ‘אמונות שטח’ (הגזע והענפים), שמהם נוצרת התנהגות ואפקט בפועל (הפירות של העץ).

לדוגמה, אם לאישה יש אמונת שורש ‘אני לא שווה’, אמונה זו ‘תצמיח’ אמונות שטח נוספות כגון ‘אני לא טובה בעבודה שלי’, ‘אני לא טובה בחברה ובכישורים חברתיים’, ‘אני לא מספיק טובה לגברים והם בטח לא ירצו אותי’, אני לא טובה בלימודים’, ‘אני לא טובה בנהיגה’, אני לא טובה בבישול וכד’.

לאמונות השטח היא בהחלט תהיי מודעת ואילו לאמונת השורש לעתים כן ולעתים לא. אמונת שורש נוצרת בינקות וממוקמת במה שנקרא ‘סמוך למודע’. חלק מהתת-מודע שקרוב למודע וניתן להגיע אליו אם קצת ‘חופרים’.

מה יהיה האפקט בחייה של אותה אישה וכיצד היא תתנהג? איך יהיו הפירות של העץ שלה?

בפועל, היא לא תהיי טובה בעבודה, פחות תתקדם ותתקשה לבקש העלאה, לא תתקשר טוב עם אנשים ולא יהיו לה הרבה חברים, תתקשה בדייטים, לרוב תהיי רווקה וגם אם תהיי בזוגיות היא תחבל בה. אם היא תלך ללמוד היא תתקשה ותצליח פחות מיכולתה באמת, אם היא תנהג ברכב אז בחשש ופחד והאוכל שלה כנראה יהיה פחות טעים.

ומה אם לגבר יש אמונת שורש ‘אי אפשר לסמוך על אף אחד בעולם’?

אמונת שורש זו תצמיח אמונות שטח של ‘אני לא יכול לסמוך על הבת זוג שלי’, ‘אני לא יכול לסמוך על הבוס שלי, העובדים שלי, המוסכניק שלי, הבנקאי שלי, מאמני התפתחות אישית (כמוני), התקשורת, פרסומות, המדינה, ולמעשה על אף אחד’.

כיצד הוא יתנהג והאם הפירות שלו יהיו טעימים?

בפועל, הוא לא יסמוך על אף אחד, יחשוד באנשים ובמניעים שלהם, יחשוד באשתו בהוריו בחבריו באנשי מקצוע ובכולם. יחוש תדיר מאוים ומיד יצא להתקפה. אם טבעו לא מאפשר לו לתקוף החוצה הוא יתקוף פנימה וזה חמור אף יותר. הפירות לא טעימים.

אבל זאת התוכנה שלו והוא לא יכול להתנגד לה!!

ואם לאותו גבר יש עוד אמונות שורש כגון ‘אני לא שווה’, ‘אין לי קיום אם אני לא בסדר’, ‘אם אחשוף את עצמי ישתמשו בזה לרעתי’ וכד’ (בסיום אבחון אצלנו במרכז לרוב מגיעים ל-40 אמונות בערך).

כיצד אז יראו חייו?

במקרה כזה הוא יתפקד ברמה נמוכה מאוד, כלוא בצנצנת פתוחה.

מה הפתרון הייחודי שלנו?

אז מה עושים? כיצד משפרים את פירות העץ והופכים אותם לטעימים ומזמינים? איך הופכים לאדם מבוקש?

אישה שלא מצליחה לבשל הולכת לקורס בישול וזו טעות. גבר שלא מצליח להתחיל עם נשים הולך ללמוד כיצד וגם זו טעות. ילד שלא מצליח בלימודים מקבל מורה פרטי וזאת הטעות הכי נפוצה!

הטעות נובעת מחוסר מודעות לנוסחה החשובה ביותר בחיים!

גם אנחנו במרכז שחר לא הכרנו את הנוסחה החשובה הזאת לפני עשור וטעינו. התרכזנו בטפל והתעלמנו מהעיקר. כמו כולנו.

לימדנו אנשים ‘נומרולוגיה לעם’ כדי שיכירו את עצמם ואת סביבתם טוב יותר. כדי שיבינו מה החזקות והחולשות שלהם, מה הגורל והיעוד שלהם כדי שיצליחו בחיים.

שיתפנו את ‘מלחמת המינים’ בה הסברנו מדוע באמת בני זוג רבים וכיצד להביא את השכינה הביתה.

חשפנו את ‘חכמת הפנים’ כדי שאנשים יכירו את אופיו של אדם מפניו וכך יוכלו להתנהל טוב יותר בחייהם.

לימדנו את ‘סודות השכנוע וההשפעה’, את ‘סוד החן’, ‘למה יש לי בעיות’, קורסי אימון אישי, ‘אסטרולוגיה ומיניות’, ‘סגנונות תקשורת’, ‘שבעת ההרגלים של סטיבן קובי’, ‘סוד המוח האנושי’, ‘כיצד להצליח בחיים’, ‘להיות אדם ממגנט’, ‘מדע המוח – כיצד הפחד שולט בך’, ‘אומנות הפיתוי’ ועוד.

ומה גילינו?

שלמרות שהמשתתפים נדהמו מהידע והסכימו שהוא משנה חיים, רובם לא השתנה כלל. אנשים לא באמת עברו שינוי אמיתי. הם לא השתנו במהות שלהם.

עבורי זה היה הלם רציני.

איך זה יכול להיות שחשפנו בפני הקהל ידע משנה חיים ורובם לא השתנה?!

התשובה מדהימה ומרתקת!

נסו לחשוב על אותו עש בעל האמונה המגבילה שמונעת ממנו לצאת מהצנצנת.

האם יעזור לו לקרוא ספרים, ללכת להרצאות, להשתתף בסדנאות, לגלות את רזי החיים, להבין מניעים של הזולת, לקרוא טיפים ועצות מבעלי ניסיון ולדעת לתקשר?

הטעות הגדולה ביותר הנה להשקיע את מירב המאמצים ביכולות בכישורים ובמיומנויות של אדם!

רווקה כרונית שמתקשה למצוא זוגיות תשקיע במראה שלה, בלבוש שלה, תשקיע בשיער, בציפורניים, תענוד תכשיטים, תלך לחדר כושר, תצום ותעבוד בלצאת לדייטים.

אבל היא תישאר רווקה ועלולה אף להתייאש בשלב כלשהו. גם רווק כרוני ישקיע בכל מה שפחות חשוב, אופנועים ומכוניות, חדר כושר, שעון יקר, מותגים ועדיין יישאר רווק.

כך גם מובטל או מובטלת סדרתית ישקיעו בעוד הכשרה, בעוד לימודים, בעוד תעודה ועדיין יישארו מובטלים או בקושי עובדים.

אז במה כדאי לאדם להשקיע?!

הכירו את הנוסחה שבאמת תשנה את חייכם. יודגש כי נוסחה זו נבחנה ופורסמה על ידי אוניברסיטת הרווארד.

הנוסחה טוענת:

תוצאות = יכולות + אמונות

כלומר, התוצאות שלנו מורכבות מהיכולות שלנו במישור מסוים ומהאמונות שלנו לגבי אותו מישור.

התוצאות של עו”ד, ספורטאי, איש עסקים או שחקן הנם שילוב של היכולות שלו באותו תחום עם האמונות שלו באותו תחום.

מה לדעתכם משקל היכולות לעומת משקל האמונות?

יהיו כאלה שיגידו 80 אחוז לטובת היכולות ו-20 אחוז לטובת האמונות וזה הגיוני, אחרים יעריכו חצי חצי.

הערכה זו כבר מתחילה להסביר מדוע רוב האנשים לא מממשים את מלוא הפוטנציאל שלהם אבל היא רחוקה ממה שהתברר.

לתדהמת החוקרים התברר שאמונות משפיעות הרבה יותר על התוצאה. חלקם של האמונות בתוצאות הנו דרמטי וגבוה הרבה יותר מ-50%. כמה בדיוק?

אתם יושבים?! האמונות אחראיות על 85% מהתוצאה!!! 85 אחוז!

מה זה בעצם אומר?

זה אומר שאם לאדם יש אמונה ‘אני לא שווה’ אז גם עם מאה תעודות הוא לא באמת יפרוץ ויצליח וגם אם כן הוא יחבל בזה ויחזור להיות לא שווה.

אם לאישה יש חשש מזוגיות ואינטימיות והיא מתקשה לתת אמון בגברים היא לעולם לא תתמקם בנוחיות בזוגיות ואם תהיה לה זוגיות היא תדיר תחבל בה, וזאת למרות שהיא עבדה קשה בחדר כושר והיא מאוד מושכת. האתגר אינו ביכולות שלה (המראה שלה) אלא באמנות שלה! התוצאה – היא תישאר רווקה.

בנקודה זו חשוב לציין כי אמונות שורש הנם סוגסטיות בהגדרתן הפסיכולוגית.

סוגסטיה הנה ‘פקודה היפנוטית שהאדם לא יכול להתנגד לה’ והנה קיבלנו אדם חסום שלא יכול להתנגד לתוכנה שלו.

במרכז שחר אנו ממשיכים ללמד ולהכשיר את צד היכולות אבל קודם כל וראשית דבר עובדים על הדימוי העצמי והאמונות של האדם. אנו מתמקדים ומתמחים בשיפור, דיוק ותיקון הדימוי העצמי.

זכור לי מקרה בו עבדתי עם בחור מקסים על אמונות השורש שלו שחסמו אותו מליצור קשרים עם נשים. אצה לו הדרך ובמקביל הוא ביקש ללמוד גם את ‘אומנות הפיתוי’ מבלי שסיימנו את העבודה על האמונות שלו.

הוא כמובן שיפר את היכולות שלו עם נשים, הזמין מישהי שמאוד רצה למסיבה, אבל כשהגיעו למסיבה עזב אותה עד סוף הערב ולא הצליח לבלות איתה. היכולת השתפרה אבל האמונות עדיין לא ולמרות שהיא כבר נמשכה אליו הוא עדיין היה חסום.

היום הוא כמובן בזוגיות ועושה עוד הרבה דברים טובים ומאתגרים אבל זה כוחה של אמונה.

גבר מקסים נוסף אתו עבדנו לימד אותנו שיעור מעלף. הוא הגיע עם שלל אמונות שכיחות כגון ‘אני לא שווה’, ‘לא ראוי’ וכד’. עבדנו עליהן והבחור השתפר מאוד. עד כדי כך השתפר שהרוויח 70.000 ₪ בחמישה שבועות. אגב, הוא הגיע אלינו עם חובות ותשלומים כבדים.

מה אתם חושבים שהוא עשה לאחר מכן? הפסיד את כל הכסף בארבעה ערבי פוקר.

אני זוכר שנדהמנו!

נדגיש שהוא גם לא התקשר ולא התייעץ אתנו לאחר הלילה הראשון לא השני ולא השלישי.

עיון קצר בתיקו ומצאנו את הבעיה. לאותו בחור נותרה אמונה אומללה בראשו שטרם הוצאנו. אחת האמונות הקשות ביותר.

האמונה (למעשה פקודה) הייתה ‘אני חייב להיות במצב רע כדי שמישהו יתייחס אליי’. להרבה אנשים יש אותה והיא אחת ההרסניות.

ולכן, אותו בחור מדהים בנה ובנה בשל אישיותו והרס וחירב בשל הדימוי העצמי שלו.

הוא פשוט חייב להיות במצב רע ולא יאפשר לעצמו להיות במצב טוב. מצב טוב הנו למעשה מוות עבורו.

זהו כוחו העז של הדימוי העצמי שלנו ולכן במרכז שחר אנו מתמקדים בראש ובראשונה בדימוי העצמי שלך!

שיטת ‘האס’

במרכז שחר פיתחנו את שיטת ‘האס’ – הכר, אתר, סלק!

לאחר עשור של עבודה עם מתאמנים פותחה שיטת ‘האס’ שלניסיוננו עונה כמעט על כל אתגר. עם זה מתחילים!

הכר

ראשית מומלץ לכל אחד ואחת מאתנו להכיר את עצמו. מה החוזקות והחולשות שלך, מה הערכים שלך באמת, מה האופי והמזג שלך ולמעשה מהי האישיות המולדת שלך. בנוסף מומלץ לכולנו להכיר בגורל ובייעוד שלנו. לי זה שינה את החיים ממנהל תיקים בשוק ההון ותואר שני במנהל עסקים לייסוד מרכז שחר.

את כל הטוב הזה מבינים בעזרת תאריך הלידה של האדם תוך שימוש בנומרולוגיה ואסטרולוגיה.

אתר

בשלב השני ולאחר שהבנו מה הפוטנציאל המולד שלנו מומלץ לאתר את אמונות השורש שנוצרו במוחנו. אלו הוירוסים במעבד שלנו שגורמים לכל הצרות והבעיות שיש לנו.

איתור ההתניות (אמונות השורש) שלנו נעשה בעזרת כירולוגיה פסיכודיאגנוסטית או בקיצור קריאה בכף יד. יודגש כי אבחון זה הנו מדעי ופותח על ידי ד”ר ארנולד הולצמן.

סלק

לאחר שלב האבחון ומציאת כל אמונות השורש שמנהלות את האדם, בערך 40-50, מתחיל תהליך הסילוק.

אנו עוברים אמונה, אמונה, החל מהקשה ביותר והלאה, ופשוט מסלקים אותה לעד. רוב הטכנולוגיות קוצרות את הקוצים ואז הן גדלים שוב. אנו עוקרים מהשורש והאמונה לא צומחת שוב לעולם.

לאחר שלמדתי מספר רב של טכנולוגיות ריכזתי את היעילות ביותר. אני יכול לומר לכם שאמירות חיוביות זה נחמד אבל לא אפקטיבי, לדמיין חזון גם לא ממש עוזר, לעשות מדיטציה לא משחרר אמונות שורש וזה בכלל לא פשוט לעקור ולסלק אותן. אולם לנו יש טכנולוגיה שעובדת. אנו חושפים אותה בסדנה. מוזמנים לקרוא עדויות בעמוד הבית, העמוד הראשון. 

בשלב הסילוק אנו מסלקים גם מטען רגשי שלילי ופותחים חסימות אנרגטיות. אחת החוויות המרתקות ביותר שתחוו בחייכם. נעשה בתהליך אישי במקביל לעקירת האמונות.

לאחר שמסלקים את אמונות השורש (הדפקות שלנו) ואת המטען הרגשי השלילי האדם חוזר למצבו הטבעי והמולד חף מקלקולי החיים ובעיקר נטול קידודים והתניות מתקופת הינקות והילדות.

שיטת ‘האס’ הנה תהליך עמוק ויסודי שפוטר את האדם מכל תחלואיו תוך שהוא מפתח מודעות עצמית ולוקח אחריות על חייו. כמעט כל משתתפי התהליך מדווחים על שינוי תפיסתי בכל תחומי החיים. על אנרגיה שהשתחררה וכעת זמינה להם. על פריצות עסקיות ושיפור כללי בחיים. הם מספרים שאחרי הסדנה התחילו להתמודד טוב יותר עם קשיים ואתגרים ושלמעשה פיתחו מרכז פנימי יציב. שמחים שמחות קטנות וחווים אושר פשוט.

כמה זמן אורך התהליך? – שלושה חודשים!!

לעתים קצת יותר וחלק רוצים להמשיך וללמוד עוד אבל בשלושה חודשים רוב המתאמנים חווים מהפך.

לפרטים נוספים או שאלות לגבי סדנת ‘דימוי עצמי מנצח’ השאירו פרטים ונחזור אליכם.

וזכרו, מגיע לכם להרגיש טוב ולאהוב!

מוגש באהבה,



חזי

מוכנים לתת לי לסייע לכם להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמכם?

אני מזמין אתכם להשאיר פרטים בטופס, ונתאם פגישה בזמן שנוח לכם. יחד נוכל לצאת לדרך חדשה בה תגשימו את כל החלומות והמטרות שלכם בלי לפחד.

התחלת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, ברוכים הבאים ליחזקאל שחר - דימוי עצמי מנצח! ,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן